Servicios de Información y Documentación

Biblioteca

Término solicitado: SATISFACCION DEL CLIENTE/(265,65,175)

1 Registro/s encontrado/s en CAT+NORMA



Tipo de documento: NORMA
Título: QUALITY MANAGEMENT -- CUSTOMER SATISFACTION -- GUIDELINES FOR MONITORING AND MEASURING
Código de Doc.: ISO/TS 10004
Autor Inst.: International Organization for Standardization. ISO
Fecha: 2010
Estado: Para datos sobre la vigencia de esta norma haga clic aquí
Objeto: ISO/TS 10004:2010 provides guidance in defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. ISO/TS 10004:2010 is intended for use by organizations regardless of type, size or product provided. The focus of ISO/TS 10004:2010 is on customers external to the organization. ISO/TS 10004:2010 is not intended for certification or contractual purposes, nor is it intended to change any rights or obligations under applicable statutory or regulatory requirements
ICS: 03.120.10
Idioma: en
Título en otro Idioma: Management de la qualité -- Satisfaction du client -- Lignes directrices relatives à la surveillance et au mesurage
Edición: first edition
Palabras Clave: Gestión de la calidad; Satisfacción del cliente; Implementación; Control; Mediciones
Páginas: 30p.
Ingreso de la Info.: 2010-11-25



Fin

[Página de Inicio] [Nueva Búsqueda][Página Anterior]